Dagens Næringsliv – redaksjonelt design

DN_forside.jpg

Jeg har over seks års erfaring som designer, hovedredigerer og tekstredigerer i Dagens Næringsliv. Jeg har vært med og lage nesten 900 utgaver av papiravisen. I tillegg har jeg designet den digitale utgaven.

I 2013 startet jeg jobb i Dagens Næringsliv, og har jobbet der siden. Jeg leser korrektur og lager layouten til papiravisen. Det beste jeg vet er når jeg kan utnytte elementene i saken for å fremstille saken på en mest mulig hensiktsmessig og engasjerende måte.

Erfaringen fra DN har gitt meg en kjærlighet for kombinasjonen av kreativitet og strategisk kommunikasjon. Den visuelle fremstillingen av en sak er utrolig viktig for hvordan leseren oppfatter innholdet. Dette gjelder ikke bare i DNs papiravis, men for alle bedrifter, og på alle flater hvor noe kommuniseres til kunder.  

 

Forsider

 

Utvalgte oppslag

Previous
Previous

Narsissistene i arbeidslivet: Redaksjonell illustrasjon for DN

Next
Next

Illustrasjon for DN: Hyperaktive barn